„ Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje”.
Henry Ford
„Własna firma – szansa na lepsze życie”
Aktualności
25.09.2006r.
Zmiana terminu szkolenia
Najbliższe szkolenie pt. „Sztuka promocji i reklamy” będzie poprowadzone przez Panią Marię Juszczyk i odbędzie się 14 października (dla I grupy) oraz 28 października (dla II grupy – na prośbę uczestników) w sali Stowarzyszenia Forum Pracodawców w Kielcach przy ul. Sienkiewicza 68 od godziny 9. Obecność obowiązkowa.
05.07.2006r.
Zmiana w najbliższym szkoleniu
Następne szkolenie, tj. Profesjonalna Obsługa Klienta, prowadzonego przez Prezesa Europejskiej Agencji Rozwoju Mirosława Kopika, odbędzie się w następujących terminach:
– 8 i 22 lipiec 2006r. (szkolenie dwudniowe dla jednej grupy) – Hotel Elita, godz. 9.00 – 17.00,
– 19 i 26 sierpień (to samo szkolenie dla 2 grupy) – Hotel La Mar, ul. Sikorskiego 2, od godz. 9.00 – 17.00.
Przypominamy, że według podpisanej przez Beneficjentów Ostatecznych umowy o udzielenie wsparcia szkoleniowo – doradczego obecność jest obowiązkowa!
30.06.2006r.
Wypłata środków finansowych dla beneficjentów ostatecznych
Miło nam poinformować, że 29 i 30 czerwca zostały wypłacone środki finansowe Beneficjentom Ostatecznym:
1. Na podstawowe wsparcie pomostowe – 13 przedsiębiorcom.
2. Na dotacje inwestycyjne – 5 przedsiębiorcom.
26.06.2006r.
Podpisywanie umów o jednorazowe dotacje inwestycyjne
W związku z pozytywną oceną wszystkich złożonych wniosków Beneficjentów Ostatecznych o jednorazową dotację inwestycyjną przez Komisję Oceny Projektów Instytucji Wdrażającej (Urzędu Marszałkowskiego), 26 czerwca 2006 zostały podpisane z Beneficjentami Ostatecznymi umowy o jednorazową dotację inwestycyjną. Umowy już zostały podpisane z 5 (z 6 Beneficjentów Ostatecznych).
05.06.2006r.
Zmiana miejsca odbywania się szkolenia
Najbliższe szkolenie z „Podstaw prawnych istotnych podczas prowadzenia działalności gospodarczej” odbędzie się wyjątkowo w Hotelu La Mar przy ul. Sikorskiego 2 (od ulicy Warszawskiej) w dniach 10.06.2006r. oraz 24.06.2006r. (www.hotellamar.pl)
Pozostałe szkolenia będą się odbywały jak wcześniej, tzn w Hotelu Elita przy ul. Równej 4a w ustalonych terminach (zakładka „terminy i tematyka szkoleń”) – w przypadku gdyby nastąpiła jakakolwiek zmiana, poinformujemy o tym odpowiednio wcześniej.
19.05.2006r.
Wyniki kwalifikacji złożonych wniosków o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego
Komisja Oceny Projektów Europejskiej Agencji Rozwoju dnia 17.05.2006r. i 13.06.2006r. postanowiła przyznać podstawowe wsparcie pomostowe następującym Beneficjentom Ostatecznym:
Lista rankingowa wniosków o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego
Lp | Numer wniosku o wsparcie pomostowe | Liczba przyznanych punktów |
1 | 10 | 68 |
2 | 5 | 65 |
3 | 1 | 61 |
4 | 8 | 60 |
5 | 4 | 58 |
6 | 3 | 57 |
7 | 6 | 57 |
8 | 2 | 57 |
9 | 12 | 56 |
10 | 13 | 55 |
11 | 7 | 50 |
12 | 9 | 46 |
13 | 11 | 43 |
05.05.2006r.
Wyniki kwalifikacji złożonych wniosków o przyznanie jednorazowej dotacji inwestycyjnej
Komisja Oceny Projektów Europejskiej Agencji Rozwoju dnia 05.05.2006r. zdecydowała o rekomendowaniu 6 wniosków do uzyskania wsparcia inwestycyjnego.
Lista rankingowa wniosków o przyznanie jednorazowej dotacji inwestycyjnej
Lp | Numer wniosku o wsparcie pomostowe | Liczba przyznanych punktów |
1 | 4 | 68 |
2 | 1 | 61 |
3 | 6 | 60 |
4 | 2 | 58 |
5 | 3 | 57 |
6 | 5 | 46 |
O projekcie
I. ZAKRES POMOCY PRZEKAZYWANEJ W RAMACH PROJEKTU:
1. WSPARCIE SZKOLENIOWO-DORADCZE:
Możliwe wsparcie szkoleniowo-doradcze w zakresie:
– Indywidualnych i grupowych usług informacyjno-doradczych (diagnoza potrzeb przedsiębiorstwa, dostępne instrumenty wsparcia, usługi informacyjne z zakresu podstawowych zasad prowadzenia działalności gospodarczej),
– Szkoleń,
– Działań rozpowszechniających dobre praktyki i metody rozwoju.
2. WSPARCIE FINANSOWE:
– Podstawowe wsparcie pomostowe
– Przedłużone wsparcie pomostowe
– Jednorazowe dotacje inwestycyjne
II. UCZESTNICY PROJEKTU:
– Osoby fizyczne nie zarejestrowane jako bezrobotne, zamierzające rozpocząć działalność gospodarczą na terenie woj. świętokrzyskiego,
– Młodzież do 25 roku życia nie zarejestrowana jako bezrobotna,
– Osoby zagrożone utratą zatrudnienia,
– Osoby, które nie były właścicielami firm po 1 stycznia 2004 r.
Szczegółowe kryteria określające, kto może być Beneficjentem Ostatecznym oraz zasady rekrutacji do projektu określa „Regulamin Projektu”.
III. WARUNKI PRZYJĘCIA DO PROJEKTU:
– Złożenie w Biurze Projektu „Ankiety Zgłoszenia” zgodnie z zasadami określonymi w „Regulaminie Projektu”,
– Uzyskanie pozytywnego wyniku w procesie kwalifikacyjnym zgodnie z zasadami określonymi w „Regulaminie Projektu”.
IV. TERMINY PRZYJMOWANIA FORMULARZY REKRUTACYJNYCH:
Składanie „Ankiety Zgłoszenia” wraz z załącznikami odbywa się od 02.01.2006 r. do 28.02.2006 r. włącznie.
V. TERMINY REALIZACJI PROJEKTU:
Projekt jest realizowany od 02.01.2006 r. do 30.06.2007 r.
VI. PREFERENCJE
W ramach projektu preferowane są kobiety oraz osoby zameldowane na obszarach wiejskich.
VII. BIURO PROJEKTU:
Europejska Agencja Rozwoju Sp. j.
Kopik i wspólnicy
ul. Paderewskiego 42, 25-502 Kielce
tel./fax: 041/ 345 42 59, 041/346 13 42,
e-mail: kielce@eurodotacje.pl
Czynne od poniedziałku do piątku
od 9.00 do 11.00 i od 14.00 do 16.00
VIII. ODPŁATNOŚĆ:
Udział w projekcie jest bezpłatny.
Terminy i tematyka szkoleń
L.P. | Temat szkolenia | Termin realizacji szkolenia |
1. | Jak założyć własną firmę? | 11.02.2006 – 1 grupa |
18.02.2006 – 2 grupa | ||
2. | Jak napisać dobry biznes plan | 25.02.2006 – 1 grupa |
04.03.2006 – 2 grupa | ||
3. | Podstawy prawne istotne podczas prowadzenia działalności gospodarczej | 10.06.2006 – 1 grupa |
24.06.2006 – 2 grupa | ||
4. | Księgowość dla nieksięgowych | – |
– | ||
5. | Kreatywność w biznesie | 07.04.2006 – 1 grupa |
08.04.2006 – 2 grupa | ||
6. | Otoczenie marketingowe firmy | 09.09.2006 – 1 grupa |
10.09.2006 – 2 grupa | ||
7. | Skuteczna komunikacja interpersonalna | 04.11.2006 – 1 grupa |
18.11.2006 – 2 grupa | ||
8. | Rola szybkiego uczenia się w biznesie | 12.05.2006 – 1 grupa |
13.05.2006 – 2 grupa | ||
9. | Skuteczne radzenie sobie ze stresem | 02.12.2006 – 1 grupa |
09.12.2006 – 2 grupa | ||
10. | Zarządzanie sobą w czasie | 26.01.2007 – 1 grupa |
13.01.2007 – 2 grupa | ||
03.02.2007 – 2 grupa | ||
10.02.2007 – 2 grupa | ||
11. | Profesjonalna obsługa klienta | 08.07.2006 – 1 grupa |
22.07.2006 – 2 grupa | ||
05.08.2006 – 2 grupa | ||
19.08.2006 – 2 grupa | ||
12. | Dotacje unijne dla mikroprzedsiębiorstw | 14.04.2007 – 1 grupa |
28.04.2007 – 2 grupa | ||
13. | Żeby czasem rządzić czasem | 09.03.2007 – 1 grupa |
10.03.2007 – 2 grupa | ||
14. | Sztuka promocji i reklamy | 14.10.2006 – 1 grupa |
28.10.2006 – 2 grupa | ||
15. | Zarządzanie zasobami ludzkimi | 19.05.2007 – 1 grupa |
17.06.2007 – 2 grupa | ||
16. | Survival czyli jak przetrwać pierwszy krok na rynku | 16.06.2007 – 1 grupa |
17.06.2007 – 2 grupa |
Informacje o trenerach
MIROSŁAW KOPIK – ukończył studia na Wydziale Zarządzania i Administracji Akademii Świętokrzyskiej oraz studia podyplomowe na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Jest wykładowcą przedmiotów z zakresu marketingu, reklamy, zarządzania zasobami ludzkimi oraz jakości usług. Prowadzi zajęcia w Akademii Świętokrzyskiej na Wydziale Nauk o Zdrowiu, na studiach podyplomowych na kierunku organizacja i zarządzanie w służbie zdrowia oraz zajęcia na studiach magisterskich na kierunku opieka paliatywna. Był również wykładowcą Wyższej Szkoły Handlowej. Tam prowadził zajęcia na studiach podyplomowych na kierunkach: promocja i reklama, zarządzanie zasobami ludzkimi, marketing i reklama, zarządzanie oświatą, zarządzanie służbą zdrowia.
Od kilku lat prowadzi szkolenia jako licencjonowany trener dla wielu firm. Bank BPH S.A. oraz Bank PBK S.A. szkolone były z zakresu komunikacji i jakości usług. Hotel Jan III Sobieski z zakresu jakości obsługi gościa hotelowego, Stolgraf z zakresu reklamy. Firmy Veka Polska, Para Paints, Prekon oraz KPRB Puławy z zakresu aktywnego handlu, komunikacji oraz jakości usług, ARiMR z zakresu komunikacji, a Firma Jezierski dodatkowo z wprowadzania pozytywnych zmian.
Jego największym atutem jest praktyczne doświadczenie, dynamizm oraz optymizm, dzięki którym w trakcie szkolenia jest bardzo wiarygodny.
Mirosław Kopik po pracy w telewizji lokalnej oraz gazecie regionalnej, jest od 1996 roku prezesem zarządu firmy Art Marketing Media Sp. z o.o. z Kielc, która zajmuje się kompleksową obsługą marketingowo-reklamową firm. Na liście klientów AMM znajdują się takie firmy jak Nida Gips, supermarkety NOMI, Polski Tytoń, Soudal Polska, Lindab, WSP Społem, Polish Prestige Hotels, Exbud, Gerlach …
Mirosław Kopik jest również Prezesem Zarządu Europejskiej Agencji Rozwoju – firmy konsultingowej, która zajmuje się całym procesem pozyskiwania dotacji z UE.
ANETA GIERCZAK, ukończyła studia na kierunku Zarządzanie i Marketing w Wyższej Szkole Handlowej i Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach oraz studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Jagiellońskim. Prowadziła zajęcia z przedmiotów z zakresu reklamy w Wyższej Szkole Handlowej w Kielcach. Autorka publikacji prasowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
Od ośmiu lat związana z Agencją Reklamową Art Marketing Media, w której pełni funkcję wiceprezesa zarządu. Od roku 2002 prowadzi szkolenia dla sekretarek i asystentek; z zakresu HR, komunikacji interpersonalnej, zarządzania sobą w czasie oraz liczne prezentacje.
MARIUSZ GRUNT – ukończył studia na Wydziale Prawa Uniwersytetu Łódzkiego, obecnie pracownik Politechniki świętokrzyskiej w Kielcach jako Główny Specjalista ds. Organizacyjno-Prawnych, a wcześniej np. Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej i Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach. Doradca kilku cenionych w Polsce inicjatyw gospodarczych i społecznych min. w gminach Bałtów, Pińsk.
Prowadził szkolenia z zakresu m. in.:
- Elementy prawa dla służb mundurowych.
- Prawo prasowe – dla rzeczników prasowych i przyszłych dziennikarzy.
- Dobór właściwych narzędzi w realizacji projektów pomocowych – dla radnych i urzędników gmin.
- Wieś polska w kontekście Wspólnej Polityki Rolnej – w ramach projektu Fundacji J. Slisza.
- Warsztaty: Organizacja i finansowanie międzynarodowych projektów kulturalnych dla młodzieży z Polski, Czech, Niemiec.
FILIP ŻURAKOWSKI – ukończył Studia Podyplomowe „Psychologia Zarządzania w Gospodarce” w Uniwersytecie Wrocławskim, autor ponad dwudziestu książek z zakresu zarządzania, przedsiębiorczości, technik uczenia się, radzenia sobie ze stresem – wydanych przez czołowe polskie wydawnictwa: Prószyński i S-ka, Studio Emka, Amber, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. Uczestnik programów telewizyjnych i radiowych związanych z tematyką poruszaną w książkach – TVP1 i TVP2, Polskie Radio program III, Polskie Radio Bis, Radio Szczecin.
Współpracował z Wydziałem Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej i wrocławskim oddziałem Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa – prowadzenie w latach 2000 – 2004 zajęć na studiach podyplomowych z zakresu zarządzania dla kadry menedżerskiej przedsiębiorstw dolnośląskich. Pracował również w w charakterze specjalisty ds. szkoleń w Akademii Umiejętności „ATLAS” w Nadarzynie pod Warszawą – prowadzenie szkoleń menedżersko – handlowych dla handlowców z całej Polski.
Dzięki uczestnictwu w szkoleniach prowadzonych przez trenerów francuskich, hiszpańskich i brytyjskich poznał najbardziej efektywne metody i techniki kształcenia dorosłych stosowanych w krajach rozwiniętych gospodarczo.
Pliki do pobrania
Regulamin projektu – 333 kB
Ankieta zgłoszenia – 324 kB
Deklaracja uczestnictwa – 289 kB
Oświadczenie – 284 kB
Umowa o udzielenie wsparcia szkoleniowo-doradczego – 325 kB
Wniosek o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego – 291 kB
Umowa o udzielenie podstawowego wsparcia pomostowego – 325 kB
Wniosek o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego – 295 kB
Umowa o udzielenie przedłużonego wsparcia pomostowego – 320 kB
Wniosek o przyznanie jednorazowej dotacji inwestycyjnej – 295 kB
Umowa o udzielenie jednorazowej dotacji inwestycyjnej – 343 kB
Wzór biznes planu – 284 kB